Flux RSS

Payback B*tcheees!

Ma, ce mai faceti?! Da, stiu…am fost plecat, dar m-am intors ca tot cereti texte, motive, mesaje. Eu chiar as fi curios sa stiu ce mai faceti asa ca lasati-mi comment-uri ca va raspund. De-abia ce am ajuns acasa si mi-a dat-o pe pofta de scris, o cafea si o scrumiera plina. Vorbeam cu o prietena Mona si na idee, ia scrie ma despre femeile tale. Ii zic: Bravo, ma! Hai sa o fac si pe asta. Noroc pe mine ca se obosise un prieten sa imi dovedeasca ca am stat numai cu nebune si mi le-a dat el pe categorii. Gata am gasit: stalkerita dubioasa, nehotarata panicata, X: „Am o mancarime”, Y:”Sunt bolnava, da’ nu prea”, aia care vrea ceva ce doar ea stie, aia cu suntem impreuna da’ ne-o ardem tovaraseste, „Yes man!”, M- stim ca ea nu e ok, tacanita, M2- aveai voie sa o pupi?! …si inca cateva exemple. Nu am vrut sa dau nume, dar ma uit acum si realizez ca ideea aia cu „Poate am eu ceva” nu mai tine. Vad acum, ca toate aveau ceva…deosebit! Dintre cele mentionate, cele pasibile de vreo psihoza sunt clar stalkerita si aia cu vrea ceva ce doar ea stie. Good…it’s not me, dar asta tot ma face vinovat ca nu am fugit cand am crezut prima oara ca sunt duse cu capul.

Ca sa fiu sincer…mai vorbesc cu marea majoritate. It’s nice to know you still have your f*cked up background around, ca rea nu era nici una. Inca mai primesc poze d-alea destepte pe Whatsapp..de te uiti in stanga si dreapta daca a vazut tot metroul ce ti-era trimis tie.(not cool)

Acum mai nou, femeile intr-o relatie stiu sa dea semne. Suna telefonul:” Hei, ce faci? A plecat al meu, m-a plictisit 2 ore despre cum a facut el o pana, barbatu’ p*lii!” Eu ce sa inteleg?! Totul pe fata, zic ok. Ora?!  Ma, dar nu glumesc! Una nu e singura, dar nu inteleg de ce se ascund? Hai bine, iti place sa ti-o arzi aiurea si il pastrezi pe celalalt ca pe o perna nevinovata, asupra careia mai curg bale noaptea, dar doar de 2 ori pe saptamana. Treaba lor, pe mine ma bucura absenta mesajelor din categoria „Cf, neata, noapte buna”.

Cand n-o sa mai fie ca mine, o sa ma declar surprins, o sa il sun pe un prieten bun:-” Stefane, hai sa imi fi nas, ca m-a surprins! Sunt la bijutier, fa-mi rost de o camera video ca o sa fie haos!” . Pana atunci, am raspuns provocarii Monei si o astept pe urmatoarea.

Colectia voastra de oameni psihotici cum suna? Hai ca toti le-am pus o porecla mica. Ne auzim!

About cafeneauamea

Coffee on the rooftop.Smokes.Good company.underground cult. stance nation.

Un răspuns »

  1. Sa vedem…
    Categoria 1: „2 minute” (da, atat a tinut toata treaba si relatia :)) )
    Categoria 2: „te iubesc, hai sa ne luam” (asta a tinut mai mult, relatie presarata cu tot felul de gelozii puerile, inele, verighete si ore intregi petrecute pe motor)
    Categoria 3: „relatie cu de toate” (da, am fost in stare de-o relatie lunga; in final am dat cu balta-n balta)
    Categoria 4: „really fucked up pseudo-relationship” (multi ani, multi km la mijloc… genul de treaba cu „mult” in ea)
    Categoria 5: „in it for the fun” (aici… stim cu totii ce fel de „relatii” sunt)

    Răspunde

Lasă un comentariu