Flux RSS

What the fuck is going on world?!

Posted on

Am terminat cu munca…gata! Trebuia dupa acele posturi entuziaste in privinta locului de munca sa urmeze si un post de tipul: „I’m out bitches!”. Ei bine, dupa 10 luni la un call-center am simtit nevoia de altceva. Nu mai vreau cliente Laquisha, Shaniqua, Isis, Diamond sau alti tarani din Alabama cu care s-au asociat „distinsele doamne”. Nu mai vreau sa imi usuc gura 15 minute explicand o banalitate ca la sfarsit sa aud: „what”? (Mentiune: cu un accent de parca te-ai chinui sa vomiti in wc.)

Colegii m-au suprins placut.. m-au aplaudat cand am plecat si vreau sa le multumesc fiecaruia in parte pentru toata experienta, fara voi, locul ala ar fi un „Suicide Club” al nervilor. Cu toate astea, am cunoscut niste oameni minunati, un grup mic de persoane foarte inteligente si cu un simt al umorului bine dezvoltat. Inchei povestea aceasta, dam pagina.

Recunosc..mi-am propus sa lenevesc cateva zile, asteptand salariul. A venit si sesiunea, am luat si un examen pe care il consideram deja „restanta”..lucrurile merg bine. Plimbandu-ma prin oras, am inceput sa le acord, iarasi, atentie oamenilor. Am senzatia ca am absentat..ca lucrurile s-au miscat cat eu am fost la munca…ca lumea a devenit mai impiedicata, mai limitata, cu cearcane mai negre la ochi, un mers mai greoi, o gura mai spurcata! Poate totusi..un cunoscut de-al meu are dreptate: Sa nu zicem ca am ani de experiente in fata ta, sa zicem doar ca tu ai dormit mai mult. Chiar am senzatia ca am dormit prea mult. Am vazut niste lucruri zilele astea…dar hai sa va povestesc cateva dintre acestea. Oameni la 30 de ani care trec pe sub bara la metrou, batrane cu un vocabular la fel de colorat ca al unui taximetrist cu multi kilometri parcursi, femei si barbati neatenti, m-am uitat la astia 2..erau plecati pe norisorul lor. Azi dimineata un accident mic pe Brancoveanu, la jumatate de ora exact in acelasi loc un sofer de duba isi lasa in urma sacii de rigips si placile de cherestea presata. Indivizii astia transforma evolutia in revenirea la primitiv. Copii de 12 ani care isi baga pula si isi aprind un Kent 8( cumparat la bucata) ma deprima…am vazut si copilasi mergand pe tricicleta injurand ca i-a taiat altul fata fugind dupa minge. Il mai am pe un individ langa bloc..traieste in Dacia lui, l-a dat nevastasa afara din casa pentru ca bea in fiecare seara. Pai ce?! Omul de ce sa nu conduca la 2 dimineata printre stradute, fara faruri, atat de „rupt in gura” incat confunda dreptul cu stangul. Tuturor le-as lua dreptul de a se perpetua…prea e la indemana oricui sa toarne copii.

Si totusi.. ma bucur de cercul meu mic de prieteni, oameni cu care pot sa aspir la mai bine si la mai mult. Oameni cu care pot sa ies la o cafea si sa ne uitam dupa o domnisoara placuta, intelegandu-ne din priviri ce i-am face. Umor grosolan, insulte subtile, soare, bere, aer de 3 dimineata..asta vreau pana la 1 iulie. Atunci..sper sa incep un nou capitol, unul mai plin de multumiri de sine, decat bani in portofel.

P.S. Pe 8, 13 si 15 iunie ies sa petrec..sigur mai adun niste „stiri” sa vi le narez. Seara buna!

About cafeneauamea

Coffee on the rooftop.Smokes.Good company.underground cult. stance nation.

Lasă un comentariu