Flux RSS

Am fugit din Bucuresti!

Posted on

Si am fugit mancand pamantul! Am terminat cu sesiunea si vroiam sa merg sa iau o gura de aer rece. Am avut ocazia si am fugit la Breaza!

Pregatiri:-24 L de bere

-4 sticle de gin

-1 L Jagermeister

-1.75 vodka

-casetefon si cd-uri(albume de pana in 2005)

-2 cartuse de tigari

Si niste mancare..

Toate astea erau pentru 3,4 zile si impartite la 6 persoane. Ne-am vazut la Gara de Nord am luat biletele, tot. Fetele si-au luat de la KFC niste mizerii:Krusherz cu aroma de mojito, sau ceva de genul. O mizerie dulceaga cu multa gheata si o idee de lime. Am adaugat niste gin pentru gust…asa parca mai mergea.

Ne urcam in tren, ne luam locurile(nu erau ale noastre, dar nu m-am gandit cati ar putea sa plece in timpul saptamanii in directia aceea) si iesim la o tigara. Ma intorc sa vad ca toata lumea se chinuia cu bagajele, cineva chiar avea acele locuri. Ne mutam cu totul. Ghinionul meu? Ne-am pus langa o femeie care nu s-a oprit din vorbit timp jumatate de ora, 40 de minute. La un moment dat chiar incepuse sa cante. Mi-am zis: Hai sa ajungem la Ploiesti sa blochez usa si sa stau pe culoar tot drumul. Am facut asta, am mai fumat o tigara linistit si m-am intors. Ma asez, mai imi povesteste doamna respectiva cate ceva, ma prefac ca imi pasa dand din cap aprobator. Deodata, au inceput! Indivizii al caror miros si ten e inconfundabil! Tiganii nostri au inceput sa deschida sticle de Angelli si sa cante la multi ani! Un puradel de-al lor incepe sa planga, toata lumea „very cheerful”, unii calatori incep sa aplaude. Eu ma gandeam doar ca imi lipsea gazul/benzina, bricheta aveam.

Am ajuns la Breaza, ne-am instalat, ne-am spalat, am mancat si am inceput sa ne intindem la un pahar, mai incolo o sticla, doua. Gluma a unei prietene, cu referire la un limax de pe jos: M-as duce asa sa il intreb: Ce faci ma? Cum e viata de limax? Limaxul: Pula mea! Ma tarasc! Aparent, noaptea limacsii iau cina in familie, langa trepte. Sunt foarte dragalasi pana cand calci pe ei, tu fiind in picioarele goale. A doua seara am continuat cam in aceeasi maniera, doar ca am baut putin mai mult. L-am aruncat pe un prieten bun peste umar in iarba. A spus ca il doare gatul de la cazatura, i-am facut un Jager cu Burn si i-a trecut. A treia seara, am fost civilizati, am avut jucat un poker si ne-am intins la discutii interminabile.

Ne-am facut bagajul tot, iesim pe usa, ne grabim sa prindem trenul. Ne urcam, compartimentul, defapt, acel intreg vagon era plin de oameni care stateau jos, dar noi aveam bilete cu locuri acolo undeva! Am renuntat pentru locul mic de langa baie. Am blocat usa pentru urcat/coborat.Din Breaza pana in Bucuresti am stat pe acele trepte fumand, facand glume si bucurandu-ne de aer. Sper ca cei care ne-au ocupat locurile sa se fi simtit bine pe acel plus! Noi am fost clar mai castigati. Acum ca s-a terminat si primul an de facultate, sunt somer, sunt si in vacanta, ma gandesc ca ar fi cazul sa imi gasesc ceva de munca, nu de alta, dar fara bani nu simti vacanta cum ar trebui, o percepi ca pe un weekend interminabil. Ma pun sa imi fac o cafea si sa caut pe ejobs, bestjobs si hipo. Wish me luck!

About cafeneauamea

Coffee on the rooftop.Smokes.Good company.underground cult. stance nation.

Un răspuns »

  1. păi, sper să nu ai un sfârșit de săptămână prelungit! 🙂
    cu alte cuvinte… spor-t la găsit angajator care să se gândească și la binele tău, nu doar la al lui! 🙂

    Răspunde

Lasă un comentariu