Flux RSS

Fericit.

Mi-am promis ca dupa sesiune voi face mai mult ce imi doresc…fara sa ma mai gandesc la vreo repercusiune. Daca pentru o clipa iti e bine si zambesti, ce repercusiuni pot urma?! Si poate ca merita!
Scurtez: am terminat sesiunea! Nici nu mai imi pasa cum, ma simt atat de bine! Astazi ce s-a intamplat: dupa examen…mi se rupea de orice, nu aveam chef de nimeni si nimic, eram liber! And not a single fuck was given that day. Am fost la o bauta de mult visata! Si nici ca s-ar fi putut mai bine: am baut votka, gin, tequila, bere, suc, am fumat un pachet si de tigari, am dansat(lucru care m-a bucurat maxim, nu imi plac oamenii care stau la masa si beau), am mancat o bagheta cu pui, am prins la tanc autobuzul, ce mai! Perfeeeeeeeect!
Mereu am crezut ca daca esti fericit, trebuie sa urmeze si ceva rau. De ce?! Nu e asa, m-am convins…poate sa iti fie bine mereu daca stii cand, ce si cum sa faci. Un lucru am invatat de la filozofie, daca cedezi instinctelor si pur si simplu inveti sa  accepti ca asta esti tu, asa te simti tu bine…then you will live! And guys…when you feel the urge…just do it! Tommorow might be too far away and too late.

Va las o melodie buna.
Just Geo

About cafeneauamea

Coffee on the rooftop.Smokes.Good company.underground cult. stance nation.

Un răspuns »

  1. de la atata fericire ca s-a terminat sesiunea, ti s-a dus si oboseala si ai mai facut si un post pe blog:))) felicitari!! :))

    Răspunde

Lasă un comentariu