Flux RSS

Long ago and now !

V-am promis de ceva vreme ca va voi scrie, imi voi scrie! Imi pare rau pentru perioada indelungata de „pauza”. M-am retras putin, mai exact nu am stiut ce am vrut, nu ca as sti acum, but still…. am trait niste lucruri placute. Am fost intr-o relatie am iesit din ea la fel cum am intrat, rapid! Nu mi-a placut, nu era de mine. Nu as avea de ce sa imi temperez orgoliul, pentru cine?! N-ai cu cine domnule nu ai cu cine!
Sa va zic de sesiune: e ceva nou, ceva prost, neasteptat care tine sa te surprinda inainte de fiecare examen cand afli ca ai invatat ce nu trebuia si iti bagi sutul. La unele eu zic ca am trecut la altele ca am picat, who gives a rat’s ass? Well…I don’t!  E fun sa stiti, adica comunicarea aia dintre colegi e geniala, noptile de invatat inainte de examen alaturi de toti bobocii SNSPA, worth every second!

Hai sa lasam sesiunea in urma!!! Mai am 2 examene, le iau le las pe mai tarziu, noi sa fim sanatosi! Vreau atatea de la mine, de la altii, vreau tot in ultimul timp! Tot ce pot sa am, vreau! Voi profita de ele, ma voi bucura de fiecare moment. Nu mai am de ce sa neg ca nu imi face placere sa complic viata unor simpli oameni, unor ignoranti! Nu! Imi face placere sa ma amuz pe seama lor, sa ma bucur pierzandu-mi uneori luciditatea alaturi de fiinte joviale si lascive! E atat de bine sa uiti de toate, sa nu mai ai granite si nimic sa te opreasca! Ma pregatesc pentru sfarsitul sesiunii cand ficatul si rinichii mei vor fi supuse unor adevarate lupte! Pana atunci va anunt pe toti oficial! I am back in business si nu voi mai rata un moment din toate ce vor urma! Ce repercusiuni pot urma?! Nu ma intereseaza! Ce se va intampla? Ard de nerabdare sa aflu!

About cafeneauamea

Coffee on the rooftop.Smokes.Good company.underground cult. stance nation.

Un răspuns »

  1. cred ca ar trebui sa te citesc in fiecare dimineata. creierul meu reuseste sa mi transmita imaginea perfecta cu tine rostind toate cuvintele. mai mult decat atat, imi vin in minte diverse momente. pana ne revedem, pune mana si mai scrie cate ceva. nu de alta, dar imi place.

    Răspunde

Lasă un comentariu