Flux RSS

Fuck…!

Fuck! Sau fuck it! Puteti folosi „fuck” ca orice alta parte de vorbire, iar alaturi de aceasta puteti adauga si „pula” atat ca organ, unde va doriti, sau ca semn de punctuatie. Da! E acel moment in care iti vine sa iti bagi si sa iti scoti, dar e sanatos! E un obicei sanatos, ne perpetuam rasa si ne ferim de cancer! Orice abtinere provoaca cancer…deci, prefer sa ma exprim liber!

Ce se mai intampla in orasul ingerilor decazuti?! Pai… cam aceleasi lucruri, copii abandonati ce isi baga legale la vene,  cocalari cu masini inmatriculate in Bulgaria cumparate cu bani obtinuti din traficul de droguri, aceleasi femei fitoase care la auzul unui cuvant mai elevat si al unui cocktail isi zdrelesc genunchii…yeah, pretty much the same shit goin’ around. Romanticii incurabili se vor intreba: Where is the love?! Ascunsa privirilor noastre….sau inca ne asteapta. Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele. El e sincer! Vrea sa sara la bataie, maraie si sare! Vrea afara, se gudura! Ma asteapta de parca nu m-ar fi vazut de zece ani. Cainele meu stie sa se exprime!

Poate mai multi ar avea ce invata de la Diesel(cainele)…chiar si eu. Sa spunem ce avem de spus cat inca e timp si cat inca valoreaza ceva! Vreau sa fiu ca el, sa nu mai afisez o masca de bine, sa fac cum simt, miros, ma pis, ma bucur si hai acasa! Fie sunt un om al dracului de complicat, fie dau de oameni prea simpli si asteptarile mele se rasfrang prea tare asupra lor.  Eh,,,,fuck it! Inca imi astept „puzzle-ul” sa ma lase perplex si sa ma faca sa muncesc pentru ceva. Make it worth my while,please?! Nu va mai consum timpul si va multumesc pentru ca sunteti aici! Vreau ca fiecare dintre voi sa imi sugerati o noua tema de discutie, vreau o provocare! Haide! Daca m-ai citit, scrie-mi! Un weekend placut, dragilor!

Cu stima,
Geo

About cafeneauamea

Coffee on the rooftop.Smokes.Good company.underground cult. stance nation.

Un răspuns »

Lasă un comentariu